Bookingmedarbeider i 60 % stilling

Hva vil dine ansvars- og arbeidsområdet være?

Stillingen innebærer å håndtere alle innkommende gjestehenvendelser på en selgende, korrekt og effektiv måte. Du vil blant annet håndtere møte-, kurs- og konferansehenvendelser, henvendelser vedr. laksefiske, i tillegg til selskapshenvendelser. Din jobb vil være å skape en god kundeopplevelse, sikre innsalget og servicesalget, og ha fokus på detaljer slik at hotellets operative avdelinger kan fokusere på vertskapsrollen. Du sørger for at alle gjeste- og arrangementsopplysninger blir tatt hånd om og er oppdatert og lagt inn i de til enhver tid benyttede systemer. Du har visninger av selskapslokalene våre og har planleggingsmøter med gjestene i forkant av bl.a. konfirmasjon og bryllup..

Hvilke kvalifikasjoner er vi på utkikk etter i vår nye bookingmedarbeider?

Det er ikke er krav, men det hjelper stort om du har arbeidserfaring fra hotellbransjen. Du har gode datakunnskaper og har kjennskap til hotellsystemer. Du har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på et av de skandinaviske språkene og engelsk. Du er kvalitetsbevisst, har et øye for detaljer og forståelse for gjestens forventninger. Du liker å ha mange baller i luften, men kontrollerer disse med rutiner, struktur og oppfølging.

Hva tilbyr vi?

  • Omvendt intervju med vår bookingansvarlig, Siv June.
  • Stengt hotell og restaurant i forbindelse med påske og jul- / nyttår, som gir deg forutsigbarhet i forhold til avvikling av ferie disse ukene.
  • Lønn etter avtale, basert på gjeldende tariffavtale + tillegg for din kompetanse, personlige egnethet og arbeidserfaring.
  • Et profesjonelt, ordnet og godt arbeidsmiljø, der dine kolleger holder et høyt faglig nivå med solid bransjeerfaring og god kjennskap til hotellets gjester og markedssegment.
  • En digital arbeidsplass med Microsoft 365 og skybasert hotellsystem – Opera Cloud.
  • En større fast stillingsandel, dersom du har kompetanse og lyst til å kombinere stillingen din på booking med f.eks. å gå faste vakter på kveld og / eller helg i en av hotellets øvrige avdelinger.

Arbeidstiden din vil primært være dagtid ukedager, tre dager per uke.

Søknadsfrist og tidspunkt for tiltredelse?

Vi tar inn aktuelle kandidater til en uformell prat fortløpende.

Hvem tar du kontakt med?

Ønsker du ytterligere opplysninger som gjelder stillinger, ta kontakt med vår Salg- og markedsdirektør Sarah Abrahamsen på telefon 950 29 515. Skriftlig søknad og CV sendes til: sab@baardshaug.no.